Listopad

Nie warto łamać nawet jednorazowej tradycji, więc podsumowuję listopad:

Ameryka wybrała Baracka Obamę na prezydenta (dalej nie wiem, jak działa ten system), a Polacy mieli wielce rozrywkowe Święto Niepodległości.
Przez media przetoczyło się kilka burz, mnie zainteresowała nie ta z Brunon K., ale z Maćkiem  Stuhrem w roli głównej. Zainteresowała do  tego stopnia, że zaangażowałam się w dyskusję z byłym posłem zwanym Zbigniewem Nowakiem. Jedyne, co z tej dyskusji wynikło, to potwierdzenie, że Einstein miał rację nawet w sprawie ludzkiej głupoty, a konkretnie jej nieskończoności.
Praca: 11 nadgodzin i jeden dzień spędzony na L4. Do tego jedna rozmowa zakończona niepowodzeniem i 3 wysłane CV – bez odzewu.
Kuchnia: powtórka z jabłecznika z masą kokosową, która nie wyszła tak dobra, jak premiera. Tarta z kurczakiem, brokułem i szpinakiem. Zawijaniec z ciasta francuskiego z kurczakiem, fetą i brokułem. Pizzerki. Po 2 słoiki marynowanego kalafiora i gruszek w syropie.
Postcrossing – dostałam 8 kartek, a 12 wysłanych przeze mnie dotarło.
Kino – raz, ale dobrze – „Pokłosie”.
Ze zdziwieniem stwierdzam, że poza tym nie obejrzeliśmy ani jednego filmu, nie licząc tych z telewizji, które na ogół oglądam na wyrywki.
Teatr – zero.
Koncert – zero.
Sport – łyżew godzina jedna.
Kilka razy byliśmy na czekoladzie i raz na pysznej tarcie w knajpce na wrocławskim Rynku
Książki –  po „Gwałcie” Joanny Chmielewskiej w październiku miałam dłuższą przerwę, potem króciutka „Maria i ja” Marii i Miguela Gallardo o autystycznej dziewczynce, mały grzeszek w postaci książki Mai Sablewskiej o modzie, a potem ambrozja na mój umysł, czyli „Prawiek i inne czasy” Olgi Tokarczuk.
I na sam koniec – kabaret Hrabi i ich program „Zanim powiesz tak”. Joannę Kołaczkowską uwielbiam!
Tyle o listopadzie, w grudniu będzie więcej – dzisiaj np. byłam po raz pierwszy w szpitalu, ale będę żyła.

A wieczorem pożremy z J. i kotem torcik upieczony wg  tego przepisu, który oczywiście nie wyszedł tak ładnie, jak oryginał, i nie chciało mi się go udekorować.

