Robótka 2013

Strzeliło, huknęło i prawie mamy połowę grudnia. Do  Świąt już tylko 11 dni. A tu taka robota do zrobienia!
Zagapiłam się w tym roku. W listopadzie jeszcze pamiętałam, śledziłam, wysyłałam maile z zapytaniem, a potem zapadłam w jakiś zimowy sen i dopiero dzisiaj się obudziłam, że przecież JEST ROBOTA!

Miliard kartek i drobnych upominków do wysłania do tych przemiłych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Niegowie!
Zabierzmy się do pracy, wyślijmy chociaż po jednej, po dwie. A jeśli ktoś jest ma ochotę sprawić jakiś upominek, u Kaczki  i u Bebe można przeczytać wszelkie szczegóły, łącznie z tym, który z panów uwielbia kartki ze świnkami, a który chciałby dostać plastikowy pistolet.

To co, weekend nadszedł, nie leńmy się. Bierzmy się do roboty! A wtedy zobaczymy tyyyle uśmiechów!

Robotka 2013

